24.12.08

Luke 24

27. og 30. mars 2003

Under bombinga, min kjære, går livet vårt vidare som
vanlig.

Åh dei varsame kroppane mot kvarandre når vi vaknar.

Å papegøyane og kraksinga deira.

Å den mjuke brisen i to til tre sekundmeter.

Åh papayaen og yoghurten med lite grann salt til frukost.

Dette får oss til å kjenne oss meir skuldige og meir usikre
enn nokon gong på kva vil skal gjere.

Vi ser det heile skje på tv.

Vi går i demonstrasjonar når dei skjer.

Vi skriv rapportar om demonstrasjonane våre og send
dei ut til venner som sidan sender dei vidare til venner,
og vi les rapportane frå andre med glede og håp.

Vi reknar tala på framøtte og tale på arresterte.

(....)

utdrag fra Alle med lungar kopla saman av Juliana Spahr (2008)
oversatt av Ingrid Storholmen og Gunstein Bakke

Mer om boka her.

Lukelenke
En av mine favoritter blant julehistoriene...

2 kommentarer:

Irene Larsen sa...

Denne diktsamlinga må jeg enten få lånt eller få kjøpt, -det ser jeg.

Takk for denne flotte samtidspoesi-kaldenderen, Erik! Det har vært så givende å kunne stikke innom her og lese. Og jeg håper virkelig at du holder liv i poesiportalen videre, det finnes ikke så mange lignende blogger.

Ha ei riktig god jul!

Hilsen fra Irene

ErikB sa...

God jul til deg også. Du kan få låne samlingen hos meg, hvis du vil. Jeg skal prøve å holde portalen gående videre. Har noen idèer for videre blogging...